*** ΡΑΔΙΟ ΠΑΛΑΙΟΧΩΡΑ 89,3 fm STEREO RDS... πείτε μας τη γνώμη σας για το σταθμό | ΡΑΔΙΟ ΠΑΛΑΙΟΧΩΡΑ 89,3 fm STEREO RDS ***

Τρίτη 26 Μαΐου 2020

Evangelia: Pame Pame

Evangelia: Η Ελληνίδα τραγουδίστρια που δείχνει  τις ομορφιές της ΠΑΛΑΙΟΧΩΡΑΣ σε όλο τον κόσμο με το τραγούδι της     Pame Pame


Στο «Pame Pame», η ταλαντούχα και όμορφη τραγουδίστρια μας παροτρύνει να ζούμε τη ζωή στο έπακρο και να απολαμβάνουμε την κάθε στιγμή


Η Evangelia είναι μία 27χρονη τραγουδίστρια με ελληνικές ρίζες που θέλει να κάνει την πατρίδα μας γνωστή σε όλο τον κόσμο μέσα από τη μουσική της. Κάνοντας το ντεμπούτο της, τραγουδάει «Pame Pame» και ξεσηκώνει με ένα βίντεο που γυρίστηκε στην Κρήτη και συγκεκριμένα σε Χανιά και Παλαιόχωρα και είναι γεμάτο εικόνες από το ελληνικό καλοκαίρι.


Η Evangelia μεγάλωσε μεταξύ της μικρής φάρμας της γιαγιάς της στην Κρήτη και το σπίτι των γονιών της στο New Jersey, ή αλλιώς σε δύο τελείως διαφορετικούς μουσικούς κόσμους, που όμως άφησαν αντίστοιχα την επιρροή τους, στο στυλ της. Τα τραγούδια της μπλέκουν μοντέρνα urban pop μουσική με ήχους από την Ελλάδα, με σύγχρονα club beats και μελωδίες που σου αποτυπώνονται στο μυαλό από το πρώτο άκουσμα. Συνδυάζοντας την αμερικάνικη pop κουλτούρα με τα παραδοσιακά ελληνικά στοιχεία, η Evangelia τιμά τους προγόνους της ενώ, ταυτόχρονα, χαράζει την δική της πορεία.


«Λατρεύω να χρησιμοποιώ παλιά παραδοσιακά μουσικά όργανα, όπως το μπουζούκι και να ενσωματώνω κλασσικούς ρυθμούς ή μερικές ελληνικές λέξεις», εξηγεί η Evangelia για τις επιρροές της. Στο «Pame Pame», η ταλαντούχα και όμορφη τραγουδίστρια μας παροτρύνει να ζούμε τη ζωή στο έπακρο και να απολαμβάνουμε την κάθε στιγμή. Το music video γυρίστηκε στην Κρήτη, συγκεκριμένα σε Χανιά και Παλαιόχωρα στην φάρμα της γιαγιάς της και στη γειτονιά της όπου διοργάνωσε ένα μεγάλο party για τους ντόπιους.
" Πάντα ήθελα να κάνω ένα βιντεοκλίπ το οποίο να αντιπροσωπεύει το νόημα και την ουσία του πώς αισθάνομαι κάθε καλοκαίρι που έρχομαι στην Ελλάδα και ιδιαίτερα στην Kρήτη. Σκηνές γυρίστηκαν στο αγρόκτημα της γιαγιάς μου, στην Παλαιόχωρα στο εστιατόριο “The Third Eye” και στο ονειρικό παλιό ενετικό λιμάνι των Χανίων. Ό,τι βλέπετε αποτελεί μια τυπική μέρα στην Ελλάδα για μένα – ένα μπαλκόνι, οι δουλειές, το ποδόσφαιρο, τα πρόβατα, η παραλία,
το κέφι, οι άνθρωποι!




'' Κάθε καλοκαίρι, από τότε που ήμουν μόλις 30 ημερών, πήγαινα στα νότια του νομού Χανίων στα Πλεμενιανά, στο χωριό όπου ζούσε η γιαγιά μου. Έμενα μαζί της στο αγρόκτημά της όπου μου έμαθε να κάνω διαφορες δουλειες του χωριού —να μαγειρεύω, να ταϊζω τα πρόβατα, να αρμέγω την κατσίκα…! Τα βράδια κατέβαινα για βόλτα και χορό στην μικρή παραλιακή κωμόπολη, την Παλαιόχωρα, όπου περνούσα αλησμόνητες στιγμές με την παρέα μου. Δυστυχώς η γιαγιά μου δεν ζει πλέον, αλλά συνεχίζω να πηγαίνω όποτε μπορώ για να δω την υπόλοιπη οικογένειά μου και τους φίλους μου. Η σχέση μου με την Ελλάδα και ειδικότερα με την Κρήτη είναι πολύ στενή. Πάντοτε ένιωθα περήφανη για αυτό το κομμάτι της καταγωγής μου, κι ένα περισσότερο για το όνομα που κληρονόμησα από τη γιαγιά μου. Δεν είναι υπέροχο το όνομά σου να σημαίνει “καλά νέα”; Θεωρώ ότι εκπέμπει μια μελωδικότητα και αισιοδοξία ταυτόχρονα.''



''Πέρυσι το καλοκαίρι προσκαλέσαμε τον καλό μου φίλο Anthony King (MoonCulture Films) να έρθει και να βοηθήσει στην εκπλήρωση του ονείρου που είχαμε, να γυρίσουμε το βιντεοκλίπ στην Ελλάδα και νομίζω πως κάναμε σπουδαία δουλειά στο να απεικονίσουμε την κουλτούρα, έστω την καλοκαιρινή, την οποία αγαπώ τόσο πολύ. Είμαι πολύ ενθουσιασμένη που μοιράζομαι αυτή την ιδιαίτερη, μικρή γωνιά της Κρήτης με όλους.''

''Νιώθω περήφανη με το αποτέλεσμα, και νομίζω ότι θα άρεσε πολύ και στη γιαγιά μου την Ευαγγελία, αν μπορούσε να το δει. Ανυπομονώ να το δει όλος ο κόσμος, διότι λατρεύω την Ελλάδα και θα ήθελα ακόμα και με αυτό τον τρόπο να προσθέσω στην θετική της εικόνα στο εξωτερικό ''





Κυκλοφορεί από την Panik Records και την Sony Music.

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΕΔΩ: Evangelia - Páme Páme (Official Music Video) - YouTube